Forside

IMG_5764”Kom i Sommerform”

SÅ KOM FORÅRET – endelig…

Vi kan næsten ikke vente med at komme i shorts og sandaler. Er kroppen i sommerform ? Er du klar til shorts og bikini ? Gå sommeren i møde med en ny sund livsstil – og få vægtregulering som bonus.

Torsdag d. 18. maj starter ”Kom i Sommerform”. 6 ugers træning og kostvejledning på et lille lukket hold. Med kæmpe hold-ånd og opbakning sørger vi sammen for at du kommer i form til sommerferien og sol og sommer.

Mine erfaringer fra disse små intensive hold er rigtig gode. Kæmpe opbakning til hinanden undervejs, hvilket giver masser af gejst til at kæmpe for resultaterne og nå sine mål.

Vi mødes hver torsdag fra kl. 17.30 – 19.00 (første gang lidt længere tid)

Du sætter et mål for forløbet – vi tester udgangspunkt og så er det ellers træning, vejning og vejledning omkring kost, motivation, træning. Efter hver træning er der afsat tid til råd og vejledning om f.eks. madplaner, vaner, træningsplanlægning, tips og tricks. Undervejs vil der være små konkurrencer og kåringer, som øger både motivation og fællesskab.

Der er plads til max. 6 på holdet og holdet oprettes ved min. 4 tilmeldte. Hiv fat i en veninde, søster, mor, kollega eller nabo og tilmeld jer.

Vi træner følgende torsdage: 18. maj, 1. juni, 8. juni, 15. juni, 22. juni og 29. juni. Vi starter kl. 17.30.

Programmet er:

Hver gang: Vejning og måling samt træning. Herefter 30 minutters råd og vejledning.

 

Dato Emne for råd og vejledning
18. maj Sæt et mål. Lav en plan.
1. juni Introduktion til kostplanlægning, madplaner og morgenmad
8. juni Boost forbrændingen – hvordan ?
15. juni Effekten af at dyrke motion – hvor meget skal der til ?

Lav dit eget træningsprogram

22. juni Kost før og efter træning samt mulighed for emner fra gruppen.
29. juni Hvordan holdes gejsten og motivationen. Afslutning

Vi træner udendørs i området omkring Buresø. Der vil indgå løbetræning, men der er ikke krav til, hvor langt du skal kunne løbe. Medbring drikkedunk samt eget håndklæde.

Pris for deltagelse: kr. 900 pr. person, som dækker fælles træning, vejning og måling, målsætning samt fælles råd og vejledninger. Du får hæfte udleveret som undervejs fyldes med diverse print med gode råd, ideer, oversigter, opskrifter mv.

Individuel kostplanlægning kan evt. tilkøbes efter aftale.

Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe eller skrive til mig.

Tlf. 40 96 05 10 eller på mail trinestengade@gmail.com

Tilmelding: Først til mølle – der er 6 pladser. Tilmelding på mail eller SMS. Betaling kan ske via kontooverførsel eller mobile pay. Når betaling er sket er tilmeldingen registreret.

EN HILSEN FRA EN KUNDE

Jeg har i dag fået denne hilsen på mail. Jeg bliver så varm om hjertet.

“Hej Trine,

Det har været en stor fornøjelse at have dig som personlig træner, og jeg er så imponeret over resultatet og over, hvor lidt ’lidelse’ det har krævet J.

Jeg skal næsten knibe mig i armen for at sikre, at jeg ikke drømmer, når jeg tænker over, at jeg næsten har tabt 10 kg (fedt!) siden start september og dermed nået et mål langt over, hvad jeg oprindelig selv havde.
Min første indskydelse var, at hvis jeg bare kunne tabe 5 kg, så var det værste ’flæsk’ nok væk, og jeg kunne igen klemme mig ned i mit tøj, men du overbeviste mig om, at jeg kunne sigte efter noget langt bedre.

Og så har det imponeret mig så meget, at det kan lade sig gøre uden at blive fanatisk og gå på total sultekur og blive motions-freak, men at jeg faktisk har kunnet tage udgangspunkt i mine nuværende rutiner og så opdage, hvor stor en forskel det kan gøre, når der justeres på søvn, kulhydrat, mængden af mad og hvornår samt målrettet motion.

Det er meget motiverende og gør mig fortrøstningsfuld, at jeg har opnået noget, der også vil kunne holde i længden..
Det er rigtig godt gået som personlig træner!

Glæder mig til vores fortsatte samarbejde og håber du får en velfortjent ferie.

Mange hilsner ”

Så bliver man da glad 😀

JULEKALENDER

Hver morgen modtager tilmeldte til mine nyhedsbreve en lille julegave i form af et nyhedsbrev fyldt med gode råd, opskrifter, træningsøvelser m.v.  Husk at tilmelde dig nyhedsbrevet. Og vil du gerne have tidligere udsendte jule-nyhedsmails, så sender du mig bare en mail, så sender jeg dem til dig.

dias1

NYHEDSBREVE

Så er jeg klar til at udsende mine madplaner, tips og tricks, træning, øvelser osv i nyhedsbreve. For at modtage mine nyhedsbreve skal du blot tilmelde dig på dette link

TRINE FULGTE PASSIONEN

Frederiksborg Amtsavis bragte lørdag d. 30. juli en hel sides interview om mig og mit nye liv. På Frederiksborg Amtsavis´ hjemmeside kan man finde et uddrag af artiklen. Link hertil: http://sn.dk/Egedal/Trine-fulgte-sin-passion/artikel/590722

Under overskriften “Fru Fiber har ingen quickfix til vægttab” kan man læse om, hvad jeg har fokus på, når jeg skal guide til vægttab. Der er ingen quick fix. Det handler om vaner og motivation samt det at kunne skelne mellem engang i mellem og regelmæssigt.

TILBAGE TIL MADPLANER

Så er jeg tilbage fra ferie – den første uge uden at jeg havde fået lavet en madplan for ugen. ØV. Resultat: Jeg handlede hver dag og stod hver dag i supermarkedet og tænkte “bom bom bom, hvad skal vi have at spise idag ??” Kender du det ??? Det blev aldrig til rigtig inspirerende mad.  Det var sundt, bevares. Al den spild tid med at handle og de ting, der røg i kurven samtidig. ØV. Tid og penge.

Så nu er vi tilbage på madplan for ugen, og der er handlet ind. JUBII.

Her finder du inspiration til en sommer madplan for ugen, der hver dag indeholder grove grøntsager med masser af fibre og en god variation af kød og fisk, grøntsager mv. Der er godt nok både hvidløg og chili på menuen en del af dagene – kan selvfølgelig udelades, hvis du ikke er til det. Link: Madplan uge 31

God appetit.

FERIETID

Rigtig mange har fået øjnene op for, hvor fantastisk det er at huske løbeskoene, når vi rejser på ferie. En fantastisk måde at få set lidt mere at det område, som vi er på ferie i; et frikvarter fra alle andre, hvor man lige er alene; vedligeholde den gode form osv.

Hvis ikke du skal blive uvenner med badevægten, når du kommer hjem, så er en daglig gåtur på min. 30 minutter et minimum.. HVORFOR ? Der er mange fristelser i ferien. Vi skal jo HYGGE, og det er vi danskere rigtig gode til at gøre. Og hvis vi så også er meget mindre fysisk aktive end vi plejer, ja så har vi balladen.

Et par tricks herfra:

vælg sorbet fremfor flødeis

vælg bæger frem for vaffel

vælg 1 kugle i stedet for 2 eller 3 kugler

 

SOMMERKLAR

Sommerholdet “last call” er afsluttet. Læs her, hvordan det gik.

Nye private grupper er startet – sommer er over os – det er fantastisk vejr til at træne ude og årstidens frugt og grønt bugner og venter på os.

Hvad venter du på ?

_____________________________________________________________

Som Personlig Træner og Kostvejleder har jeg det, der skal til, for at opnå gode og holdbare resultater på en sund og overkommelig måde – også i en hverdag, hvor sund kost og træning skal passes ind med både job, børn og aftaler.

Er du klar til at få den sunde og stærke krop, som gør dig glad, når du ser dig selv i spejlet og som giver dig en hverdag med masser af energi ?

Er det nu, du skal i gang med et vægttab, så du kan få et sundere liv og undgå alle de helbredsmæssige risici, der er forbundet ved at være overvægtig – og vil du gøre det på en sund og varig måde ?

Jeg kan blive dit første skridt på vejen (eller spark bagi) til at gennemføre din beslutning om et sundere liv – ring allerede i dag +45 40 96 05 10.

Trine 2

Følg mig på facebook – Trine Stengade Kostvejleder og personlig træner